Post Page Advertisement [Top]




Maska Animal Otter Acqua Mask mě zaujala v drogerii především svým obalem a byla jsem hlavně zvědavá jestli má opravdu plátýnko ve tvaru nebo s potiskem vydřího čumáku. 

A tato maska má skutečně plátýnko s potiskem vydry. Akorát je to plátýnko na můj obličej docela velké a tím pádem na něm nesedí tak, jak by mělo.  Maska nemá žádnou vůni a je poměrně dost nasáklá sérem. Sérum se ale po dobu, co máte masku na obličeji vsákne bez problému do obličeje a plátýnko je po sundání téměř suché. To mi přijde super, aspoň jsem měla pocit, že je maska využitá na plno. 

Tato maska má být hydratační a co se týče pocitu hned po použití, tak to je určitě pravda. Ráno je pleť hezky hydratovaná, ale spíš jako byste použili lehčí krém a efekt masky už není tolik znát. Dle mého názoru to je jedna z těch lepších masek z drogerie, ale že bych si z ní sedla na zadek a musela ji kupovat opakovaně pro její účinky, to ne. 

Celkové hodnocení: 4/5 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Bottom Ad [Post Page]