Post Page Advertisement [Top]

 


Na mém Instagramu jste si odhlasovali, že mám jako první zrecenzovat práve tuto paletku z Duglasu s názvem Summer Vibes. Paletka mě velmi zaujala už na první pohled. Jen její barevnost mě lákala, a to velmi. Téměř jsem neváhala a hned ji koupila. 

Paletka má velmi krásné letní barvy a také jsem slyšela, že se lepší kvalita stínu interní značky Douglas - Douglas Collection. To mě přesvědčilo. 



Pigmentace stínů je opravdu překvapující. Jsou krásně výrazné a dobře se s nimi pracuje. Dokonce i štětec přiložený k paletce je dobrý. Není to žádný zázrak, ale úplně nepoužitelná také není. Jak už jsem zmínila, stíny jsou dobře pigmentované a dobře se roztírají a ztrácejí do sebe. Spektrum barev se hodí k právě k létu a k experimentaci s různými barvami. Dají se s nimi vytvořit jak looky na každý den, tak i něco výraznějšího na večer nebo party. Stíny vydrží s dobrou bází na víčku celý den bez problému (bez báze jsem je nezkoušela, používám jí vždy). 




Celkově tato paletka má mnoho kladů. I když mám paletek docela dost, po této šahám celkem často, hlavně teď v létě. Hlavně kvůli barvám. Velmi mě baví baví barevné spektrum a ani stíny jako takové nejsou špatné. Spíše naopak. Za cca 20 € (cca 500 Kč) to není vůbec špatná paletka. 


Celkové hodnocení: 4,5/5






Žádné komentáře:

Okomentovat

Bottom Ad [Post Page]