Post Page Advertisement [Top]

Jestli je něco co mám opravdu ráda, tak je je to vůně růží, obzvláště v pečující kosmetice. Před pár měsíci jsem psala o růžovém toniku od Acqua alle Rose, které mi velmi vyhovovalo a určitě si ho ještě někdy koupím. Ovšem dělala jsem objednávku na Duglas a uviděla tam toto růžové tonikum z jejich privátní kolekce a řekla jsem si, že ho zkusím také. Přece jen to od Acqua alle Rose už mi došlo. 



Jedna z věcí, co mě zaujaly hned na první pohled, byl obal s pumpičkou. Takže žádné otevírání při každém použití. Prostě si jen vymáčknu pumpičku na odličovací tamponek nebo do ruky a hned můžu tonikum použít. Je to sice maličkost, ale pro mě je to extrémně pohodlné. 

Tonikum pleť krásně hydratuje a rozjasňuje. Není to sice hydratace stejná jako například u krému, ale vzhledem k tomu, že mám suchou pleť, každý hydratační produkt navíc v mé rutině je pro mě výhodou.  Po použití jsem většinou měla pocit hydratované pleti, ovšem občas se mi stalo, že mě začalo trochu štípat. To přikládám kombinaci produktů, kdy jsem použila například produkt s kyselinami nebo jinými aktivními látkami. Takže na tohle bych si dávala pozor. Pokud máte pleť v pořádku, je tohle tonikum opravdu super.  

Mně osobně tohle tonikum velmi vyhovuje, už jsem opět skoro na dně a váhám zda pořídit nové nebo vyzkoušet něco dalšího. 

Celkové hodnocení: 4/5





Žádné komentáře:

Okomentovat

Bottom Ad [Post Page]