Post Page Advertisement [Top]

Krásné úterní ráno, dnes se podíváme na zoubek produktům, které mě v roce 2021 úplně neuchvátily. I tentokrát tu máme trio toho nejhoršího, co jsem v loňském roce vyzkoušela. 



Tím úplně nejhorším produktem je Golden Galaxy Metallic Peel Of Mask z Primarku. Teda depilace obličeje to byla kvalitní, ale víckrát už tuto masku určitě nekoupím. 


Dalším hrozným produktem z loňska jsou tyhle masky opět z Primarku, chápu je to levná skincare, ale a trhu je k dispozici spousty produktů za nízké ceny, které za něco stojí. 


Posledním produktem, který z mého pohledu nestojí za moc je micelární mléko od značky Acqua alle Rose. Tak jak miluju jejich tonikum, tak přibližně stejným způsobem nemám ráda toto mléko. 


Tímto článkem bych uzavřela rekapitulaci všech produktů za loňský rok, které mi seděly a neseděly, kategorie make-up nemám žádné absolutní propadáky. Jestli nějaký z produktů máte rádi a já ho pomluvila nebo naopak, je to čistě můj názor a kosmetika je celkově velmi individuální věc. 






Žádné komentáře:

Okomentovat

Bottom Ad [Post Page]