Post Page Advertisement [Top]

Krásné úterní ráno, dnes jsem si pro vás připravila článek s mým oblíbeným triem produktů z oblasti pečující kosmetiky z loňského roku. 



Prvním oblíbencem je tonikum Acqua alle Rose, které mě příjemně překvapilo svou cenou a ještě více tím, jak jsem s ním byla spokojena. Celou recenzi si můžete přečíst tady. 



Dalším produktem, který jsem si v roce 2021 oblíbila je micelární voda Garnier Fiori d'arancio. Sice ne vždy odlíčila vše, ale i přes to se stala jedním z mých oblíbenců. Článek najdete v odkazu tady.



Posledním oblíbeným produktem ze skincare je hydratační krém od Essence z řady Hello Good Stuff. Tady je to prostě za málo peněz hodně muziky. Používám ho hlavně ráno pod makeup a nemůžu si na nic stěžovat. Jestli se o něm chcete dozvědět více, psala jsem na něj recenzi v článku tady.

Máte nějaké produkty pečující kosmetiky, které vás uchvátily v loňském roce? Pokud ano, určitě mi je napište do komentářů. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Bottom Ad [Post Page]