Post Page Advertisement [Top]



Tyhle noční masky ze Sephory jsem jednoduše musela vyzkoušet. Jestli čtete blog delší dobu, víte, že mám poměrně suchou pleť, tak cokoliv je hydratační nebo vyživující má v mé kosmetické kolekci své místo. 
Začneme noční maskou na rty. Obecně masky na rty skoro vůbec nepoužívám, ale tahle mě zaujala, tak jsem ji koupila. Téměř hned jsem ji i zkusila, maska částečně rty vyživí, ale že by to byl nějaký zázrak, to tedy ne. Na to mě osobně stačí i nějaká ta vazelína a výsledek mi přijde o trochu lepší. Co se mi na téhle masce líbí nejvíce je fakt, že obsahuje vanilku a dokonce po ní i chutná, když si olíznete rty. To mě příjemně překvapilo. Řekla bych, že to není nic, co musíte bezpodmínečně ve své pečující rutině mít. 


Noční maska na obličej také není žádná velká sláva. Po nanesení na obličej se celkem rychle vstřebá, což je vlastně výhoda, že ji nemáte všude na polštáři. Ale zase na druhou stranu obličej ani moc nevyživí ani nehydratuje.  Prostě ráno nevím, že jsem si nějakou noční masku dávala. Maska jinak voní hezky po mandlích, ale to je tak jediné, co můžu opravdu na této masce vychválit. 


Celkové hodnocení: 2,5/5



Žádné komentáře:

Okomentovat

Bottom Ad [Post Page]