Post Page Advertisement [Top]



Trend velkých rtů tu je už nějaký ten pátek, ovšem jsem se mu celkem obstojně vyhýbala. Do teď. Před pár týdny jsem totiž v DM zahlédla tenhle zvětšující lesk od Catrice a řekla si, že ho vyzkouším. Přece jen Catrice je low cost značka, tak aspoň jsem neutratila zbytečně tolik peněz. 



Upřímně moc jsem toho nečekala. Ale překvapivě jsem docela spokojená, že to není až taková blbost, jak jsem si myslela. Lesk má krásnou barvu a plně kryje v jedné vrstvě. Což je hodně super, akorát protože to je lesk, tak na rtech moc dlouho nevydrží a celkem rychle se ztratí. Po jídle je pryč úplně všechno. Když tento lip booster dáte na rty, tak chvíli pálí, ale to je normální. Rty lehce zvětší, ovšem je to jen dočasné jako u všech podobných produktů. 

Celkem mě mrzí. že po tomto lesku nesahám častěji, stále totiž musím nosit roušku a tím pádem bych ho měla rozmatlaný snad po úplně celém obličeji. Jinak je to celkem fajn barevný lesk a v létě ho využiju určitě více. 

Celkové hodnocení: 3/5 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Bottom Ad [Post Page]