Post Page Advertisement [Top]


 Jsem velkou milovnicí koupelí ve vaně. Kdybych si měla vybrat jediný způsob jakým se budu mýt, tak je to na 100 % vana. Ovšem v Miláně mám byt bez vany, pouze se sprchovým koutem. A tahle věc mě docela trápila, netušila jsem jak si vytvořit uvolněnou atmosféru bez vany. Dlouho jsem na internetu prohlížela různé produkty do sprchy, ale nejvíc mě zaujaly vonné tablety do sprchy.


Po celkem dlouhém hledání a uvažování jsem na Asosu objednala tyto Shower Steamers s vůní máty, rozmarýnu a zázvoru. Těšila jsem se až přijdou, že si užiju sprchu plnou vůně. 

Vonné tablety jsou zabaleny v malé papírové krabičce, kde jsou individuálně zabalené jednotlivé tablety. A tady nastal první problém. Vždycky když jsem se tabletu snažila rozbalit, tak jsem s obalem bojovala nejméně 10 minut. A uklidňující to teda rozhodně nebylo. Když se mi tabletu podařilo rozbalit, umístila jsem ji do rohu sprchového koutu tak, aby na ni kapala voda, ale netekla na ni přímo. Tablety jsem už spotřebovala cca 3/4, vždycky mi vydrží cca na 2 sprchy než se úplně rozpustí. A teda upřímně vůni z tablety jsem cítila asi tak při dvou sprchách z těch 6-8, kdy jsem tabletu ve sprše měla. Což je hodně málo. Nevím jestli se dá takový produkt vůbec použít špatně. Takže vlastně si dávám tabletu do sprchy pro pocit, že jakoby budu relaxovat a užívat si aromaterapie než abych opravdu nějakou vůni cítila. 


Celkové hodnocení: 1/5



Žádné komentáře:

Okomentovat

Bottom Ad [Post Page]